Két elismerést is kapott Szolnok a Turizmus Trend magazin kommunikációs versenyén

Megszületett az Iránytű, a Turizmus Trend utazási szaklap immár hagyományos kommunikációs versenyének végeredménye, Szolnokot két kategóriában is elismerték. A díjátadó hétfőn volt Budapesten, a Buddha Bar Hotelben.


A kommunikációs verseny zsűrijének döntése alapján a beérkezett pályaművekből 27 nevezés jutott döntőbe. Közülük választotta ki a szakemberek alkotta zsűri a legjobb kampányokat és az Év Turisztikai Projektjét. A zsűrit Liptay Gabriella, kommunikációs igazgató, Magyar Turisztikai Ügynökség, Csényi Csaba, training, consultancy & coaching, Ambiance Regional, Németh Tamás, art director, McCann/Lowe Rényi Balázs, head of social, Isobar Budapest, Szabó Zsuzsanna, grafikus, PPH Media Szántó Zoltán, főszerkesztő, Turizmus Trend, Víg Tamás, turisztikai tanácsadó, Vitalentum alkotta.

Miskolc, Sárvár, Siófok mellett idén Szolnok is több kategóriában jutott a döntőbe.

Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzatának két kategóriában is elismerték turisztikai kommunikációs projektjeit.  A zsűri szavazatainak összesítése után Szolnok önkormányzata az alábbi kategóriákban vihetett haza elismerést:

- Településmarketing kategóriában a kategória legjobb helyezését a „Szolnok a Tisza fővárosa” című könyv kapta

- Digitális megoldások kategória: SzolnokApp az új mobilapplikáció

Forrás: szolnok.hu

Fotó: Takács Éva Csilla