Bormarketing roadshow indul holnap Tokajban

"Elit borszalon" létrehozásával, borválogatással népszerűsíti a magyar borokat Magyarországon és külföldön a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) és a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) - mondta Brazsil Dávid, a HNT főtitkára hétfőn az M1 aktuális csatornán.


Közölte, az "elit borszalon" válogatásából választják ki a piacoknak megfelelő tételeket.

Kiemelte: mivel idén a magyar borokat népszerűsítik a visegrádi országokban, a csehországi Oenoforum 2017 nemzetközi borversenyre 15 tételt neveztek. A legjobb vörösbor egy villányi cabernet franc, a legjobb desszertbor pedig egy tokaji 6 puttonyos aszú lett.

Hangsúlyozta, a magyar borokat, ezen belül a borturizmust a visegrádi országokban - különösen Lengyelországban - borbemutatóval szeretnék népszerűsíteni.

Mindeközben belföldre is koncentrálnak, július 6-án Tokajban indul egy hat állomásos bormarketing roadshow - tette hozzá.

MTI